בית WordPress כיצד ניתן להעביר אתר wix למערכת של WordPress?

כיצד ניתן להעביר אתר wix למערכת של WordPress?

העברת אתר וויקס למערכת וורדפרס

העברת אתר וויקס למערכת וורדפרס

 

פלטפורמת wix ופלטפורמת WordPress הן שתי פלטפורמות פופולריות ומוצלחות מאוד בכל הנוגע לבנייה של אתרי אינטרנט.

גם וויקס וגם וורדפרס מעניקות למשתמשים בהן אפשרויות רבות מאוד, מגוון רחב של תבניות עיצוב,
תוספים יעילים במיוחד לאתר, כמו כן גם אנשים שאינם בעלי ידע טכני יכולים לבנות אתר אינטרנט בפלטפורמות הללו מבלי להשתמש בקוד.

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הפלטפורמות הללו הוא שבפלטפורמת וורדפרס קיימת מערכת קוד פתוח שבאמצעותה ניתן לעצב את האתר, לעומת זאת בפלטפורמת וויקס אין אפשרות כזאת ולא ניתן לגשת לקוד של אתר וויקס.

מעבר לכך, אם מקיימים השוואה מקיפה בין שתי הפלטפורמות הללו, אין ספק כי פלטפורמת וורדפרס מנצחת את וויקס בקלות.

המערכת של וורדפרס טובה יותר ומשוכללת מהמערכת של וויקס בתחומים רבים לרבות: בוורדפרס האפשרויות לקידום אורגני הן הרבה יותר נרחבות, בוורדפרס קיימות יותר תבניות עיצוב ואפשרויות עיצוב לאתר, אתרי וורדפרס נחשבים מהירים יותר מאתרי וויקס ובמערכת של וורדפרס ניתן למצוא הרבה יותר תוספים שיעזרו לנו באתר שלנו.

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע בנוגע להעברת אתר מפלטפורמת Wix לפלטפורמת WordPress.

 

משימות חשובות לביצוע טרם העברת האתר

טרם אנו מייצאים את אתר האינטרנט שלנו אשר בנוי על גבי פלטפורמת וויקס, עלינו להכין את האתר בפלטפורמת וורדפרס כדי שיהיה לנו בסיס מוכן אליו נוכל להעביר את אתר האינטרנט שאנו מנהלים בוויקס. לפני שאתם מעבירים את האתר שלכם יש מספר משימות חשובות שעליכם לבצע, המשימות הללו הן:

רכישת אחסון לאתר שלכם – על מנת לאחסן את אתר הוורדפרס שלכם עליכם להשתמש בשירות חיצוני של אחסון אתרים. כיום ניתן למצוא חברות אחסון חיצוניות רבות המספקות שירותים של אחסון אתרי וורדפרס.
שרתי האחסון שלנו ביוגטה הם מהירים מאוד כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהאתר שלכם לא יתקע, המחירים שלנו נוחים לכל כיס וממשק הניהול שלנו קל ופשוט להבנה, גם אנשים שאינם בעלי ידע טכני יכולים להבין את הממשק בקלות ולאחסן את האתרים שלהם באחסון ענן אשר נחשב לפתרון האחסון היעיל ביותר שקיים כיום.

התקנת הפלטפורמה – אחרי שהחלטתם על חברת האחסון בה תאחסנו את אתר הוורדפרס שלכם, עליכם להתקין את פלטפורמת וורדפרס כדי שתוכלו להעביר אליה את האתר שלכם שיושב כרגע על פלטפורמת וויקס.

רכישת דומיין זמני לאתר – אחרי שסיימתם להתקין את פלטפורמת וורדפרס, עליכם לחבר דומיין כלשהו לאתר האינטרנט החדש שלכם שבנוי על גבי פלטפורמת וורדפרס. מאחר ואתר האינטרנט הישן שלכם שבנוי על גבי פלטפורמת וויקס עדיין נמצא באוויר, אנו ממליצים לכם להשתמש בדומיין זמני באתר הוורדפרס החדש שלכם, אחרי שתסיימו להעביר את כל התוכן מהאתר הישן שלכם לאתר החדש שלכם אתם תוכלו לחבר את הדומיין האמיתי שלכם לאתר החדש.

התקנת תבנית עיצוב – יש לכם את האפשרות להעביר מאתר הוויקס שלכם את כל הדפים השונים, התוכן והפוסטים שקיימים בו לאתר הוורדפרס החדש שלכם, איך אתם לא יכולים להעביר את עיצוב האתר ואת תבנית העיצוב של האתר, בשל כך עליכם להתקין באתר שלכם את אחת מתבניות העיצוב השונות הקיימות בפלטפורמת וורדפרס. בוורדפרס תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של תבניות עיצוב שונות, חלק מן התבניות הללו ניתנות להתקנה בחינם וחלק מן התבניות הן מקצועיות יותר ולכן הן בתשלום.

 

העברת אתר Wix למערכת WordPress על ידי שימוש בתוסף להעברת אתרים

 

אחת הדרכים היעילות ביותר והמהירות ביותר להעביר אתר הבנוי על גבי פלטפורמת וויקס לפלטפורמת וורדפרס היא על ידי שימוש בתוסף להעברת אתרים. כיום ניתן למצוא באינטרנט תוספים רבים המשמשים להעברה של אתרים, התוסף עליו אנו נדבר נקרא "CMS2CMS".
אחד היתרונות העיקריים של תוסף זה הוא שאתם יכולים לחשב מראש כמה יעלה לכם להעביר את האתר שלכם בהתאם לכמות הדפים הקיימים בו ולכמות התוכן והטקסטים אשר קיימים באתר שלכם. אחרי שתחשבו את עלות העברת האתר שלכם אתם תוכלו להחליט האם המחיר מתאים לכם, במידה והמחיר מתאים לכם אתם תוכלו להתחיל בתהליך העברת האתר שלכם מפלטפורמת וויקס לפלטפורמת וורדפרס.

 

התקנה של תוסף CMS2CMS

 

את תוסף העברת האתרים CMS2CMS תוכלו למצוא באתר של וורדפרס. חשוב לציין כי ההורדה של התוסף היא חינמית, יהיה עליכם לשלם על השימוש בתוסף בהמשך. אחרי שתסיימו להוריד את התוסף, הוא ישמר על המחשב שלכם בתור קובץ ZIP.
אחרי שתסיימו להוריד את התוסף למחשב שלכם, גשו לאתר וורדפרס, בחרו בלשונית שנקראת "תוספים" לאחר מכן יפתחו לכם מספר תתי לשוניות, בחרו בלשונית "תוסף חדש" ולבסוף לחצו על העלאת תוסף.
כאשר אתם מסיימים להעלות את התוסף לחצו על הכפתור שנקרא "הפעל תוסף".

 

שלב ההגדרה של התוסף

 

לחצו על לשונית "תוספים" באתר וורדפרס, מתחת ללשונית יפתח תפריט בו תוכלו למצוא את תוסף העברת האתרים החדש שהתקנתם. לחצו על שמו של התוסף ומיד אחר כך יהיה עליכם להזיו את האימייל והסיסמה איתם נרשמתם לתוסף ( יש אפשרות להירשם לתוסף דרך המערכת של וורדפרס).

אחרי שאתם נכנסים למערכת של התוסף יהיה עליכם לבחור בסוג האתר אותו אתם מעוניינים להעביר, אנחנו נבחר באתר Wix כמובן, בתיבה שמתחת לסוג האתר בו בחרתם יהיה עליכם להזין את כתובת ה-URL המלאה של האתר אותו אתם מעוניינים להעביר.

על מנת להעביר את אתר הוויקס שלכם לפלטפורמת וורדפרס באמצעות תוסף העברת האתרים CMS2CMS עליכם למלא את כל הפרטים לאורך כל השלבים, יש לכם את האופציה להחליט האם אתם מעבירים אתר אחד או יותר. במידה וסיימתם למלא את כל הפרטים בתוסף יופיע בפניכם המחיר שתידרשו לשלם על מנת להעביר את האתר שלכם לוורדפרס, אם המחיר מתאים לכם ואתם רוצים להתחיל בתהליך העברת האתר שלכם, אתם תדרשו להכניס פרטים של אחד מאמצעי התשלום שנמצא ברשותכם וברגע שהתשלום מתבצע תהליך העברת האתר יוצא לדרך.

 

טיפים חשובים אחרי שסיימתם להעביר את האתר

 

ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים ויעילים, אונ ממליצים לכם להתייחס אל הטיפים הללו בתשומת לב וליישם אותם לאחר שתסיימו להעביר את אתר האינטרנט שלכם למערכת של וורדפרס.

ערכו לאתר שלכם בדיקה מלאה – אחרי שאתם מסיימים להעביר את האתר שלכם אנחנו ממליצים לכם להעביר אותו בדיקה באחד מן הכלים אשר משמשים לבדיקת אתרים. באמצעות הבדיקה אתם תוכלו לדעת כמה קישורים שבורים וכמה דפים לא תקינים נוצרו באתר שלכם כתוצאה מהעברתו. כך תוכלו לטפל בבעיות הללו כמה שיותר מוקדם.

העברת דומיין או רכישה של דומיין חדש – במידה ויש ברשותכם דומיין אשר שימש אתכם בחשבון הוויקס שלכם, יש לכם אפשרות להעביר אותו לאתר הוורדפרס החדש שלכם. במידה ואין ברשותכם דומיין משלכם אתם תמיד יכולים לרכוש אחד חדש.

התייחסו בתשומת לב לאבטחת האתר – כפי שכבר סיפרנו לכם, המערכת של וורדפרס היא מערכת קוד פתוח, בשל כך קיימת חשיבות רבה מאוד לאבטחה איכותית של האתר שלכם.

השרתים שלנו ביוגטה מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, אתם יכולים להיות בטוחים שאיתנו האתר שלכם יישאר בטוח ומוגן לאורך כל הזמן.