בית WordPress איך מגדילים מכירות באתר?
מאמר בנושא הגדלת מכירות באתר

רוצים להגדיל את המכירות באתר שלכם – כך תעשו זאת

 

אין ספק כי ניתן למצוא ברחבי האינטרנט כמויות גדולות מאוד של אתרי מכירות בכל התחומים ובכל הנושאים, בארץ וגם מחוצה לה, התחרות בין אתרי המכירות השונים היא ללא ספק קשה מאוד כמעט בכל תחום של מוצרים. אך באותה נשימה, האינטרנט והעולם הדיגיטלי הוא האפשרות הטובה ביותר לחשוף את עצמנו לקהלי יעד עצומים וכתוצאה מכך להגיע למכירות גדולות, כמובן שכדי להגיע למצב הזה יש להתנהל בצורה נכונה ומקצועית. במידה ובניתם אתר מכירות במערכת וורדפרס, אין ספק כי עשיתם בחירה טובה מאוד, הדבר הבא שעליכם לעשות זה לנקוט במספר צעדים יעילים וחכמים שיובילו לגדילה משמעותית של מכירות באתר המכירות שלכם. 

במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים במיוחד, שימוש נכון בטיפים הללו יעזור לכם להגדיל את כמות המכירות באתר שלכם באופן משמעותי. 

 

קופוני הנחה – דרך מעולה למשוך לקוחות

 

אפילו שעולם המכירות הדיגטלי ממשיך להתפתח ללא הרף בכל שנה ושנה, עדיין ניתן לראות שימוש נרחב בקופוני הנחה וגם תוצאות לא רעות בכלל עקב השימוש בהם בחנויות דיגיטליות. קופוני הנחה אשר מציעים הנחות מיוחדות ומושכות הם ללא ספק דרך יעילה ונהדרת לשווק את החנות האינטרנטית שלכם. הדרך הטובה ביותר ליצור קופוני הנחה היא לאחר בדיקת נתונים של הלקוחות שלכם באתר ושל המשתמשים הקיימים באתר על סמך קמפיינים קודמים שביצעתם, ובדיקה של יתר המערכות השונות. דרך נוספת וקלה יותר היא פשוט להציע קופוני הנחה על מוצרים מסוימים באתר, קטגוריות ספציפיות או אפילו על כלל המוצרים באתר. 

על ידי שימוש בקופוני הנחה אתם תמשכו לאתר המכירות שלכם לקוחות חדשים, בנוסף על כך תוכלו להציע קופוני הנחה ללקוחות שכבר רכשו מוצרים באתר שלכם כדי לגרום להם לבצע עוד רכישות חדשות. בוורדפרס תוכלו למצוא תוספים קלים מאוד לשימוש אשר משמשים ליצירה ולניהול של קופוני הנחה. 

 

מחירים מיוחדים לזמן קצר מאוד

 

מחירים מיוחדים לזמן קצר מאוד בשילוב עם קמפיין שיווק נכון ומקצועי יכולים למשוך לאתר שלכם כמות גדולה של גולשים חדשים אשר ירכשו את המוצרים בעלי המחיר המיוחד מתוך חשש שמחיר המבצע יעלם בקרוב מאוד. 

ברגע שאתם גורמים לגולשים להרגיש לחץ מסוים מאחר והם חושבים כי קיים ביקוש גדול למוצר וכי המבצע הוא רק לזמן קצר, הדבר יוצר השפעה פסיכולוגית חזקה על הגולשים. כמובן שחשוב מאוד לשלב את המבצעים יחד עם שיווק נכון ואיכותי הכולל תוכן מושך המותאם לקהלי היעד אליהם אתם פונים. 

אתם יכולים להוסיף טיימר שסופר לאחור בעמוד המכירה כדי לדחוף עוד יותר את הגולשים באתר. 

 

מי לא אוהב חינם? – משלוחים חינמיים

 

המילה "חינם" היא בעלת השפעה חזקה מאוד בכל עולם הצרכנות והעסקים. בחלק גדול מן המקרים אתרי מכירות אשר מציעים אפשרות של משלוחים בחינם ימכרו יותר מוצרים מאשר אתרי מכירות שאינם מציעים את אפשרות זו. משלוחים חינמיים הם בעלי השפעה אדירה על הצרכנים ועל הגולשים שמגיעים לאתר המכירות שלכם, המילה "חינם" הופכת את העסקה להרבה יותר מושכת באופן מיידי. עליכם להבין כי לא כל הגולשים שמגיעים לאתר המכירות שלכם עורכים לפני כן השוואת מחירים רצינית ובדיקה מקיפה של כל התנאים, בשל כך משלוחים חינמיים יכולים להיות הטריגר שיגרום לגולשים להזין את פרטי התשלום באתר ולרכוש את המוצר – גם אם אתם מכסים את עלויות השילוח במחיר של המוצר, הגולשים באתר שלכם אינם יודעים זאת ומבחינתם הם קיבלו משלוח חינם. מדובר על טכניקה מוכרת מאוד שעובדת בצורה יעילה מאוד ברוב המוחלט של המקרים. 

 

קנו את אמון הלקוחות שלכם – תוכניות נאמנות

 

נושא חשוב ומשמעותי מאוד בבנייה של מותג ורכישת האמון של הצרכנים באתר שלכם לעומת אתרים אחרים הוא תוכניות נאמנות. כאשר יודעים ליישם תוכנית נאמנות בצורה מקצועית ונכונה, היא הופכת להיות אמצעי יוצא דופן לשימור של קהל הלקוחות שלכם ויצירה של קניות חוזרות. מעבר להנחות והטבות מיוחדות, תוכניות נאמנות מעניקות לקהל הלקוחות שלכם את האפשרות להרוויח נקודות או כל דבר אחר בעל ערך כספי וכך לזכות בפרסים שונים ובהצעות מיוחדות מאוד כתוצאה מרכישות שבוצעו בעבר באתר המכירות שלכם וכתוצאה מלקיחת חלק במועדון הלקוחות של אתר המכירות שלכם. 

אחת הדרכים היעילות ביותר לניהול של תוכניות נאמנות היא על ידי הצעה של הנחות שגדלות ככל שמבצעים יותר ויותר רכישות באתר. גם בנושא תוכניות נאמנות  תוכלו למצוא תוספים בוורדפרס שיעזרו לכם לנהל אותן ואת מועדון הלקוחות של אתר המכירות שלכם. 

 

מי לא אוהב תחרויות – קיימו תחרות ללקוחות שלכם

 

תחרות היא דרך נהדרת למשוך משתתפים רבים, היא מעולה ליצירה של אינטראקציה חברתית והכרה במותג שלכם ובאתר המכירות שלכם,  אין ספק כי תחרויות עוזרות להגדיל את כמות המכירות באתר. קיום תחרות לקהל הלקוחות של אתר המכירות שלכם היא דרך נהדרת ויעילה מאוד לשווק את אתר המכירות שלכם. על ידי קיום של תחרות טובה ומושכת אתם תגדילו את כמות הגולשים באתר שלכם, תגדילו את החשיפה של המותג שלכם וכתוצאה מכך כמות המכירות באתר שלכם תגדל. 

 

ההמלצה שלנו אליכם בנושא זה היא לקיים תחרויות קטנות ובעלות מיקוד תוך כדי שימוש בקמפיינים אשר עולים מפעם לפעם לאורך כל השנה, עדיף לקיים מספר תחרויות קטנות לאורך השנה מאשר לקיים תחרות גדולה אחת שלא תשיג את מה שאתם מבקשים. 

חשוב מאוד לזכור כי הפרסים בתחרות צריכים להיות מספיק שווים על מנת למשוך גולשים לאתר המכירות שלכם ולגרום להם לבצע פעולה מסוימת כדי להיכנס לתחרות. 

 

מתנות חינמיות או הנחות משמעותיות כאשר קונים בסכום מסוים

 

מומלץ מאוד לתגמל לקוחות אשר מבצעים רכישות רבות באתר שלכם או שמא מבצעים רכישות בסכומים גדולים. כאשר אתם מתגמלים הלקוחות שלכם אתם למעשה בונים אמון ביניהם לבין המותג שלכם, הלוקחות מרגישים כי יש מישהו שרואה אותם ומעריך אותם גם בתור לקוחות, תגמול של הלקוחות באתר המכירות שלכם מגדיל את הסיכויים כי הם יבצעו רכישות נוספות באתר ויחזרו דווקא לאתר המכירות שלכם ולא לאתרי מכירות אחרים. כל אחד מאיתנו אוהב מתנות, במיוחד אם זו מתנה שהתקבלה לאחר פעולת צרכנות מסוימת כמו למשל קנייה של מוצר. הענקת מתנות חינמיות או הנחות משמעותיות ללקוחות שלכם תגדיל את הממוצע של הרכישות באתר המכירות שלכם ותעזור לכם לבנות אמון חזק ויציב עם הלקוחות באתר שלכם. 

 

שלחו הודעה ללקוח שנטש את עגלת הקניות

 

ישנם מקרים רבים בהם לקוחות נוטשים את עגלת הקניות באתר המכירות טרם סיימו לבצע את הרכישה. בשל כך זה קריטי מאוד לבצע ניסיון להחזרת הגולשים אשר היו קרובים מאוד לביצוע הרכישה אך לבסוף לא ביצעו אותה. 

דרך נהדרת לנסות להחזיר את אותם גולשים היא על ידי שליחה של מייל אשר מותאם באופן אישי וכתוב בצורה איכותית ומקצועית, לאחר שהגולש נוטש את העגלה. המייל צריך להיות בעל פנייה אישית לגולש, להזכיר לו אילו מוצרים הוא השאיר בעגלה ולהציע לו בצורה חכמה ומושכת לחזור אל האתר ולהשלים את תהליך הקנייה, אתם יכולים להציע לגולש הנחה כלשהי במייל על מנת לגרום לו לבצע את הרכישה.