שאלות ותשובות

כל המידע בנושא פיננסי

ביוגטה אין התחייבות! אנו מאמינים כי הלקוח צריך עצמאות לבחור בכל שלב את ספק האיחסון המושלם עבורו. מטרת העל שלנו היא מתן שירות לקוחות איכותי ויעיל אשר יגרום ללקוחות לרצות להמשיך עם יוגטה. ולכן המשוואה פשוטה- לקוח מרוצה = שירות איכותי קרא עוד
התשלום ביוגטה הוא חודשי ובכרטיס אשראי בלבד ואין עליו כל התחייבות! מועד החיוב הוא תחילת כל חודש – לדוגמא: ב-1 לנובמבר תחוייבו בגין כל חודש נובמבר. במידה והחלטתם לבטל את החשבון, הביטול יכנס לתוקף מתחילת החודש הבא. למשל ביטול החשבון בתאריך 25.10 יבוא לידי ביטוי ב-1.11! קרא עוד