מהן אפשרויות התשלום לאחסון אתרים?

התשלום ביוגטה הוא חודשי ובכרטיס אשראי בלבד ואין עליו כל התחייבות! מועד החיוב הוא תחילת כל חודש – לדוגמא: ב-1 לנובמבר תחוייבו בגין כל חודש נובמבר. במידה והחלטתם לבטל את החשבון, הביטול יכנס לתוקף מתחילת החודש הבא. למשל ביטול החשבון בתאריך 25.10 יבוא לידי ביטוי ב-1.11!

האם כל תוספי וורדפרדס מתאימים לשרת שלנו?

אנו לא חוסמים בפניכם את האופציה להתקין כל תוסף אשר תרצו, אך יש לקחת בחשבון שהאתר שלכם עלול להיפגע בביצועים בעקבות שימוש בתוספים שאינם מהימנים וותיקים מספיק! בנוסף במידה ותיצוור סיטואציה בה שימוש בתוסף כלשהו יגרום לשיבוש בשרתי יוגטה או שרתי לקוחות יוגטה, נאלץ לאסור על שימוש בתוסף המדובר.

כיצד ניתן לקבל תמיכה טכנית?

רגע לפני שאתם פונים למוקד התמיכה הטכנית שלנו, תוכלו לבקר במרכז הידע בו ניתן למצוא מאמרים והסברים מפורטים אשר יתנו תשובות ופתרונות לנושאים שונים. במידת הצורך ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך ממשק הניהול או דרך מייל. נציגינו יצרו קשר תוך עד 24 שעות וישמחו לתת מענה ותמיכה לתקלות.